كفش لژدار زنانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

كفش لژدار زنانه

۳۸ بازديد

كفش لژدار زنانه

 

كفش لژدار يكي از انواع كفش‌هاي زنانه است كه اتفاقا پر كاربرد و محبوب هم هست. زماني كه دوست داريد قد خود را بلندتر نشان دهيد اما حوصله پوشيدن كفش پاشنه بلند را نداريد يا راه رفتن با آن‌ها برايتان سخت و دردناك است يا قصد راه رفتن به مدت طولاني را داريد بهترين انتخاب شما كفش لژدار است .

به طور كلي  كفش‌هاي لژدار از نظر فرم پاشنه و لژ به سه دسته كلي تقسيم مي‌شوند  : كفش لژدار ساده، لژدار پاشنه مبلي و لژدار پاشنه گوه‌ اي  در اين مقاله بيشتر با اين سه نوع كفش و تفاوت‌هاي آن‌ها با يكديگر آشنا خواهيم شد

استايل در كفش‌هاي لژدار اهميت زيادي دارد يعني نوع كفشي كه به عنوان كفش لژدار مورد استفاده قرار مي‌گيرد در شيك‌پوشي و تيپ شما موثر خواهد بود

كفش‌هاي لژدار ابتدا براي صندل‌هاي تابستاني ابداع شدند و در اين نوع كفش‌ ها فرم و استايل اصيل ‌تري دارند اما شايد منظور صندل دم دستي نيست و تحت شرايطي بتوان آن‌ها را به عنوان كفش مجلسي با استايل مجلسي هم به كار برد .

اما كفش‌هاي كتاني لژدار يكي از مدل‌ هايي بودند كه در سال‌هاي گذشته باب شدند و هيچ گونه اصالتي در خود ندارند و با روح راحتي كفش‌هاي كتاني در تضاد هستند .

پس به خاطر داشته باشيد كه مدل‌هاي لژدار اصالتا مخصوص تابستان هستند و هنگام انتخاب هر نوع كفشي هميشه اصالت طرح كفش را در نظر داشته باشيد تا شيك‌ پوش و حرفه‌اي به نظر برسيد .

مدل پوشيدن كفش هاي لژدار

استفاده از كفش لژدار در فصل تابستان كاربرد زيادي دارد. كفش لژدار قابل ست كردن با مانتوهاي گشاد، رنگي و يا گلدار تابستاني است. براي ايجاد زيبايي بيشتر مي توان كفش و كيف خود را از نظر طرح و رنگ با يكديگر ست كرد.

استفاده از كفش هاي لژداري كه داراي پاشنه چوب پنبه باشند راحت تر است زيرا داراي انعطاف بيشتري است و احساس خوبي در راه رفتن ايجاد مي كند .

براي ايجاد تيپ اسپورت و راحت مي توان از كتاني هاي لژدار استفاده كرد. اين كتاني ها داراي انواع گلدار نيز هستند كه با شلوار جين و يا كتاني سفيد بسيار زيبا ديده مي شوند

براي فصل زمستان، شما مي توانيد از نيم بوت هايي داراي لژ استفاده كنيد. بدين ترتيب هم قدتان افزايش پيدا مي كند و هم به راحتي از كفش ها استفاده مي كنيد و به پايتان آسيبي وارد نمي شود .

 

 لژدار پاشنه مبلي

در كفش پاشنه مبلي در بخش پنجه پا ارتفاع وجود دارد و با رفتن به پاشنه به بالاترين مقدار خود مي رسد. اين نوع از كفش هاي لژدار نيز بسيار راحت هستند و براي افزايش قد مناسب مي باشند .

 

 

 

     " خريد جديدترين مدل هاي صندل زنانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.