كفش مخصوص خار پاشنه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

كفش مخصوص خار پاشنه

۲۴ بازديد

كفش مخصوص خار پاشنه


خار پاشنه در حقيقت نوعي استخوان است كه در قسمت كف پا و به خصوص در قسمت پاشنه پا رشد مي كند.  درد پاشنه كف پا كه در اولين قدم بيرون آمدن از رختخواب در صبح يا پس از يك دوره طولاني نشستن به وجود مي آيد، بدليل وجود همين استخوان اضافي است.

 

براي برطرف كردن اين مشكل مجموعه شهر صندل نوعي كفش طبي مخصوص خار پاشنه از بهترين برندهاي ايران براي شما عزيزان موجود كرده است . كفش مخصوص خار پاشنه داراي ديسكت قابل تنظيم متناسب با نوع بيماري و اندازه خار پاشنه شما است كه ميتوانيد متناسب با بيماري خود و تحت نظر پزشك اين ديسكت ها را تنظيم كنيد تا كمترين فشار به كف پاهاي شما وارد شود و بتوانيد اين بيماري را كنترل كنيد.

 

 

چرا بايد ار كفش هاي مخصوص خار پاشنه استفاده كنيم؟

خار پاشنه همانگونه كه از نامش پيدا است ضايعه اي خار مانند است كه در استخوان پاشنه پا ايجاد مي شود. اين ضايعه استخواني است و به دليل ايجاد درد در ناحيه كف پا، فرد را در راه رفتن دچار مشكل مي نمايد. متاسفانه استفاده از كفش هاي نامناسب كه كف صاف دارند و فاقد لژ هستند، در ميان خانم ها و آقايان روز به روز در حال افزايش است و همين امر باعث ايجاد فشار بر روي پا و بوجود آمدن خار پاشنه مي شود. روش هاي بسياري براي درمان خار پاشنه وجود دارد اما همگي موقت هستند. بهترين و كم هزينه ترين روش جهت درمان و پيشگيري از اين عارضه استفاده از كفش مخصوص خارپاشنه است. كفش مخصوص خارپاشنه نوعي كفش طبي است كه بر اساس ويژگي هاي شخصي هر بيمار طراحي و ساخته مي شود. كفش مخصوص خارپاشنه به صورت تخصصي و در مراكز ارتوپدي ساخته مي شود. اين كفش بر اساس اندازه گيري ميزان فشاري كه بر پا وارد مي شود، ساخته مي شود.   

 

ويژگي هاي كفش مخصوص خارپاشنه

-كفي كفش مخصوص خارپاشنه بايد به اندازه كافي محكم باشد تا بتواند فشاري كه به پا وارد مي شود را كم نمايد. نيرويي كه از سمت بدن به كف پا وارد مي شود در حالت ايستاده و راه رفتن به ميزان دو برابر وزن بدن و در حالت دويدن به ميزان ده برابر وزن بدن است. پس كفي كفش نقش بسيار مهمي در اين گونه از كفش ها دارد.

-كفي كفش مخصوص خارپاشنه مطابق با نيازهاي بيمار و بر اساس قوس هاي پاي بيمار است.

-كفش مخصوص خارپاشنه دقيقا بايد اندازه پاي بيمار باشد. اگر كفش تنگ باشد در خونرساني به پا مشكل ايجاد مي شود و همچنين اگر كفش گشاد باشد باعث ايجاد ساييدگي در پا و اختلال در انتقال نيرو مي شود.

-رويه كفش بايد داراي جنسي منعطف پذير باشد.

-كفش مخصوص خارپاشنه بايد به گونه اي باشد كه كفي آن قابل تعويض باشد. اين كار باعث مي شود تا بيمار بتواند هنگام عرق كردن پاها، كفي را تعويض نمايد .

-پاشنه كفش مخصوص خارپاشنه بايد بين 1.5 تا 4 سانتي متر باشد.

 

سخن آخر

توجه داشته باشيد فقط طبي بودن كفش براي درمان و راحتي از درد خار پاشنه كافي نيست و بايد حتما از كفش هاي مخصوص استفاده شود.

 براي جلوگيري از ابتلا به خارپاشنه و ساير بيماري هاي پا، به اين نكته توجه نماييد كه از كفش هاي فرسوده استفاده نكنيد زيرا كفش نيز مانند ساير وسايل شخصي، داراي عمري است. شما با هر كفش حداكثر مي توانيد 500 تا 650 كيلومتر پياده روي نماييد و پس از آن كفش دچار ساييدگي شده و غيرقابل استفاده مي شود.

 

 

       "خريد جديدترين مدل هاي كفش زنانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.