پرطرفدارترين رنگ ها و مدل ها ي كفش مردانه

۱۷ بازديد

پرطرفدارترين رنگ ها و مدل ها ي كفش مردانه

 

مدل هلاي زيادي از كفش هاي مردانه وجود دارد كه بسته به موقعيت و لباس بايد آن ها را انتخاب كنيم و ما اينجا شما را براي انتخاب مدل مناسب راهنمايي مي كنيم .

 

مدل آكسفورد :

آكسفورد يكي از ساده ترين مدل هاي كفش مردانه است كه رويه آن با بندهاي ظريف طراحي شده و به واسطه رسمي بودن اين مدل بهترين است براي پوشيدن با كت و شلوارهاي اداري ، مجلسي و رسمي كه در رنگ هاي مشكي قهوه اي و عسلي پرطرفدار هستند .

 

مدل بروژ يا همان هشترك :

اين مدل از كفش هاي مردانه طراحي خاصي دارند و رويه آن ها با سوزن هاي بزرگ طراحي شده و جالب در اين مدل اين است كه مي توانيد با شلوار هاي پارچه اي و جين بپوشيد . اين مدل بصورت پاشنه جدا و با ارتفاع پاشنه كم توليد مي شود رنگ هاي مشكي و قهوه اي پرطرفدار هستند .

 

مدل دربي :

از لحاظ ظاهر مانند اكسفور توليد مي شود با اين تفاوت كه رديف بند هاي بيشتري دارد و نسبت به آكسفورد كفش راحتتري به شمار مي رود و اين مدل هم مناسب پوشيدن با كت شلوارها مي باشد در رنگ هاي مشكي ، قهوه اي و عسلي پرطرفدار هستند .

 

مدل مانك استرپ :

در طراحي اين مدل از يك لاليه اضافه روي كفش استفاده شده و با يراق به كفش چسبيده كه اين مدل را متمايز و بسيار شيك و خاص مي كند . با توجه به طراحي اين مدل مي توانيد آن را در مراسم دوستانه محل هاي رسمي استفاده كنيد .

 

مدل لوفر :

اين مدل به صورت كالج با زيره هاي يكسره و بدون پاشنه توليد شده و رويه آن معمولا با منگوله پارچه اي و آويزان طراحي شده كه اين مدل را جذاب كرده و مي توانيد با استايل هاي اسپرت هم بپوشيد .

 

اغلب كفش هاي مردانه در رنگ هاي مشكي قهوه اي پرطرفدار هستند و كمتر از رنگ هاي عسلي يا سرمه اي و حتي زرشكي استفاده مي كنند . رنگ هاي شادتر معمولا در كفش هاي ورزشي و اسپرت كه به اصطلاح كتوني گفته مي شود كاربرد دارد و در سبك كتوني طرفدار هاي رنگ هاي شاد بيشتر هستند .

 

بدون شك رنگ مشكي رسمي ترين رنگ براي استايل هاي رسمي است .

رنگ سفيد براي استايل هاي اسپرت و خاص و كلاسيك كاربرد دارد و بسيار پرطرفدار هستند .

 

از ديگر رنگ هاي خنثي مي توانيم طوسي را پيشنهاد بديم كه به دليل خنثي بودن با بيشتر استايل هاي شما همخواني دارد .

 

رنگ هاي شاد مثل قرمز ، آبي و زرد هم براي استايل هاي متفاوت و خاص طرفداران خود را دارند .

 

در آخر مي خواهيم از مدل ورني واسه شما بگيم كه هميشه به عنوان يه سبك در رنگ هاي مختلف طرفداران خودش را دارند كه شما مي توانيد با كت و شلوار و استايل هاي ديگر ست كنيد . سبك ورني در مدل هاي مختلف توليد شده و هميشه جزوه بهترين هاي بازار براي انتخاب بوده .  

 

 

           "خريد جديدترين مدل هاي مردانه"

روش دیگری که برای آموزش رنگها به زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از جملات و متون آموزشی است. در این روش، جملات و متونی که به رنگها مرتبط هستند، به دانشجوها ارائه می‌شوند تا با خواندن و شنیدن آنها، واژگان و عبارات مرتبط با هر رنگ را درک کنند. این روش علاوه بر ارتقاء مهارت‌های خواندن و شنیداری، به تقویت دیدگاه زبانی نیز کمک می‌کند. همچنین، فعالیت‌های تعاملی مانند بحث درباره موضوعات مرتبط با رنگها و تبادل نظر با همکلاسی‌ها نیز می‌تواند جزء این روش باشد و به بهبود درک کلمات و جملات مرتبط با رنگها کمک کند.

 

برای آموزش رنگ‌ها به کودکان بهتر است از روی تجربیات و ارتباط با محیط اطراف شان استفاده کنیم. می‌توانیم با نشان دادن اشیاء مختلف به کودکان و توضیح در مورد رنگ آنها، ارتباط بین نام رنگ و ویژگی‌های اشیاء را برای آن‌ها تبیین کنیم. به عنوان مثال، می‌توانیم یک گل زرد را نشان دهیم و بگوییم: "این گل زرد است. رنگ زرد مثل خورشید است. آفتاب رنگ زرد دارد. حالا شما هم یک چیز زرد بیابید."

 

همچنین، از بازی‌های تعاملی می‌توانید استفاده کنید. بازی‌هایی که به کودکان اجازه می‌دهند با رنگ‌ها آشنا شوند، می‌توانند آموزش را جذاب‌تر کنند. به عنوان مثال، می‌توانید از پازل‌ها، نقاشی‌ها یا اسباب‌بازی‌های رنگی استفاده کنید تا کودکان با رنگ‌ها آشنا شوند و همزمان از تجربه حسی خود در این بازی‌ها بهره‌مند شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.