كفش كالج زنانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

كفش كالج زنانه

۲۴۰ بازديد

كفش كالج زنانه

 

 

كفش هايي كه كفي تخت و بدون پاشنه باشند در اصطلاح كالج مي گويند . كفش كالج زنانه جزو كفش هايي است كه هميشه و همه جا در محل كار ، مراسمات ، دانشگاه و گشت و گذار مناسب است . زيرا هم راحت است و هم زيبا .

 

ويژگي كفش كالچ زنانه :

 

كفش كالج زنانه چرم معمولا كفش بدون بند است اما در انواع خاص آن از تعداد كمي بند استفاده شده است .

زيره تخت و پاشنه كوتاه ويژگي اي مهم است .

جنس اكثر كفش هاي كالج زنانه چرم يا نبوك است .  

 

ست كردن كفش كالج زنانه با استايل روزمره و لباس هاي رسمي :

 

زماني كه حرف از كالج در ميان باشد اولين چيز ، كفش كالج در استايل روزمره در ذهن تصوير مي شود .

استفاده از شلوار جين ، كفش كالج ، لباس هاي راحت و روزمره انتخاب مناسب برتي هستند .

 

چگونه كفش كالج مناسب انتخاب كنيم ؟

 

جنس كفش كالج زانع را مطابق با موقعيت مورد استفاده انتخاب كنيد . كفش كالج ورني براي موقعيت هاي رسمي بسيار مناسب است. و كفش كالج كتان بيشتر مناسب فصل بهار و تابستان است .

كفش كالج خود را با رنگ هاي خنثي مانند رنگ قهوه اي يا خاكستري انتخاب كنيد زيرا با انواع لباس ها ست مي شوند. همچنين رنگ سياه يكي از بهترين رنگ هاي خنثي است. ولي اگر در خريد به دنبال تنوع هستيد رنگ هاي سرمه اي  و زرشكي بهترين رنگ ها براي ست كردن با لباس هاي شما هستند رنگ هايي مانند سبز يشمي و آبي كمرنگ براي استايل روزمره بسيار جذاب هستند .

 

مزايا و ويژگي ها :

 

يكي از مزاياي كفش كالج زنانه راحتي و سبكي آن است وزن كفش كالج زنانه بسيار پايين است و در فصل تابستان احساس خنكي مي دهد  پوشيدن و درآوردن كفش كالج زنانه بسيار راحت و آسان است .

كفش كالج زنانه كفشي فصلي به حساب مي آيد و هر ساله با آغاز فصل بهار ويترين كفش فروشي ها از انواع كفش هاي كالج زنانه در طرح ها و رنگ هاي مختلف پر مي شود  كفش كالج قيمت نسبتا مناسبي دارد و خريد آن هزينه زيادي نمي برد و نسبت به انواع كفش هاي مجلسي و رسمي قيمت بسيار پايين تري دارد  .

ويژگي بعدي كفش هاي كالج زنانه اين است كه آن را مي توان هم با جوراب و هم بدون جوراب پوشيد . اين ويژگي امكان انتخاب بيشتري در سبك پوشش به شما مي دهد. كفش هاي كالج را مي توان با انواع شلوار هاي جين و پارچه اي ، كت مانتو و حتي تيپ هاي كلاسيك ست كرد .

 

    "خريد جديدترين مدل هاي كفش زنانه"

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.