خريد كفش ونس

جديدترين كفش ود صندل زنانه

خريد كفش ونس

۱۹ بازديد

خريد كفش ونس

 

در اين مقاله مي خواهيم اشاره اي به كفش ونس ، ويژگي و انواع آن كنيم . اگر شما هم علاقه مند به كفش ونس و يا خريد كفش ونس هستيد ؛ در ادامه همراه ما باشيد .

 

كفش ونس چيست ؟

 

ونس ؛ از برند هاي معروف آمريكايي است كه توسط ۲ برادر در سال ۱۹۶۶ تاسيس شد . كفش ونس هم براي آقايان و هم براي خانم ها توليد شده و شامل طرح و رنگ بندي بسيار متنوعي است .

 

دليل محبوبيت كفش ونس

 

دليل محبوبيت كفش ونس ؛ طراحي جذاب و محبوبيت آن در بين نوجوانان و جوانان است . كفش ونس ؛ خيلي راحت با اكثر استايل هاي اسپرت و كژوال ست مي شود .

 

در ادامه با ويژگي هاي كفش ونس خوب آشنا مي شويم ...

 

 

 

ويژگي هاي كفش ونس

 

ويژگي هاي زيادي را مي توان براي كفش ونس بيان كرد . اين ويژگي ها شامل :

 

جنس كفش :

مواد اوليه ي استفاده شده در كفش ونس ، موادي بسيار سفت و سخت است كه اين امر باعث شده تا اين كفش در برابر آسيب ، مقاوم باشد . معمولا جنس رويه ي كفش ونس ؛ از تركيب چرم ، سوئيت و يا جير است . هم چنين يك سري بالشتك ها در رويه ي اين نوع كفش به كار رفته ؛ كه باعث مي شود از ضربات احتمالي به روي كفش جلوگيري كند .

 

تهويه ي هوا  :

قسمت بالايي اين كفش ؛ به گونه اي طراحي شده است كه باعث جريان هوا در كفش مي شود و هم چنين به سلامت پا كمك مي كند .

 

زيره كفش :

زيره كفش ونس ، معمولا از جنس پلي اورتان و يا لاستيكي با دوام است . اين بخش به خاطر كيفيت عالي و انعطاف خوب ؛ قابيلت قرار گرفتن روي هر نوع سطوح را دارد .

 

در ادامه با انواع كفش ونس آشنا مي شويم ...

 

 

انواع كفش ونس

 

كفش ونس شامل طرح و مدل هاي مختلفي است كه در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره مي كنيم ...

 

- كفش ونس اولد اسكول :

سبك كفش ونس اولد اسكول كلاسيك است و همچنين با رنگ هاي مشكي و سفيد طراحي شده است .

 

- كفش ونس معمولي :

اين نوع از كفش هاي ونس ؛ براي استفاده ي روزمره بسيار مناسب هستند . اين ونس مشابه اولين نوع ونس است اما با طرحي جذاب و متفاوت كه در سال ۱۹۷۸ توليد شد .

 

- كفش ونس شطرنجي :

بعد از مدت ها ؛ از كفش ونس شطرنجي رو نمايي شد . در اين ونس طراحان تصميم گرفتند تغييراتي ايجاد كنند كه اين تغييرات شامل طراحي رويه ي اين نوع ونس بوده است . رويه ي شطرنجي اين كفش خيلي راحت با استايل اسپرت ست مي شود .

 

ادامه ي اين مطلب راجع به ست كردن كفش ونس با استايل است ...

 

 

ست كردن كفش ونس

 

 

- ست كردن كفش ونس :      

كفش ونس معمولا به خاطر سبك اسپرتي كه دارد ؛ فقط با انواع استايل هاي اسپرت ست مي شود . در ادامه به چند مورد مي پردازيم ...

 

- ست كردن ونس اولد اسكول :

اگر مي خواهيد از كفش ونس اولد اسكول در استايل تان استفاده كنيد ؛ بهتر است تركيب رنگ سفيد و مشكي آن را انتخاب كنيد زيرا راحت با استايل اسپرت شما ست خواهد شد . كفش ونس اولد اسكول را مي توانيد با يك شلوار جين و يك پليور رنگ مشكي بپوشيد .

 

- ست كردن ونس ارا :   

اكثر افراد فكر مي كنند كفش ونس فقط با استايل اسپرت ست مي شود ؛ اما بايد به شما بگوييم كه كفش ونس از اين قاعده مستثني است . كفش ونس را به دليل طراحي كلاسيك مي توان با يك شلوار سفيد كوتاه و يك پيراهن يقه هفت هم ست كرد . در اين مواقع مي توانيد از ونس ارا استفاده كنيد .

 

 

 

 

 

سخن آخر

 

اگر مي خواهيد از كفش اسپرتي استفاده كنيد كه در عين راحتي ؛ كاربردي باشد و بتوانيد با اكثر استايل هاي نيمه رسمي ، غير رسمي و يا اسپرت ست كنيد ، ونس بهترين گزينه مي باشد . اميدواريم از اين مقاله لذت برده باشد .

 

 

 

       "خريد جديدترين مدل هاي ونس زنانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.