صندل زنانه نيكتا

جديدترين كفش ود صندل زنانه

صندل زنانه نيكتا

۱۹ بازديد

صندل زنانه نيكتا

 

همانطور كه مي دانيد برند هاي زيادي در ايران در هر زمينه اي به صورت حرفه اي مشغول به عرضه جديد ترين مدل ها به بازار هستند و يكي از اين برند ها كه بسيار در بين مردم محبوب است ؛ برند نيكتا است كه حتما اسمش را هم شنيده ايد . در اين مقاله مي خواهيم شما را بيشتر با اين برند موفق ايراني اشنا كنيم . همراه ما باشيد . . .

 

 

 

تاريخچه برند نيكتا

 

اين شركت يكي از اولين توليد كنندگان موفق در حوضه ي صندل در ايران است . اين برند صندل هايي با جنس ( پي يو ، پي وي سي ، ايوا ) توليد مي كند . تاسيس اين شركت در سال ۱۳۷۹ بوده است و در حال حاضر با بيش از ۶۰۰ مدل متنوع به راه خود ادامه مي دهد و يكي از برند هاي موفق در ايران است .

 

 

در ادامه با مشخصات صندل هاي اين برند اشنا مي شويم . . .

 

 

 

 

معرفي سه زيره ي تشكيل دهنده صندل نيكتا

همانطور كه پاراگراف هاي قبل گفتيم ؛ اين شركت صندل هايي با جنس ايوا ، پي يو و پي وي سي توليد مي كند كه مي خواهيم با ان ها اشنا شويم . . .

 

 :Pvc

پي وي سي ؛ مخفف كلمه پلي وينيل كلرايد است . از ويژگي هاي اين جنس مي توان به نرم بودن ، دوام بالا و منعطف بودن اشاره كرد .

 

 :EVA

ايوا مخفف اتيلن وينيل استات مي باشد . اين جنس يكي از محبوب ترين زيره ها است كه بسيار زياد براي توليد زيره ي صندل ها استفاده مي شود . از ويژگي هاي اين زيره مي توان به سبك بودن ، نرم بودن ، انعطاف بالا و عايق براي محافظت از پا اشاره كرد .

 

 :PU

پي يو مخفف پلي اورتان است و از ويژگي هاي اين زيره ميتوان به دوام بالا ، وزن پايين ، مستحكم در برابر سرما اشاره كرد . امروزه هم اكثر صندل هاي با زيره ي پي يو توليد مي شوند .

 

پوشيدن صندل بسيار توصيه مي شود . در ادامه ي اين مقاله به مزاياي پوشيدن صندل مي پردازيم . . .

 

 

مزاياي خريدن و پوشيدن صندل

پوشيدن صندل چه به عنوان رو فرشي و چه به عنوان استفاده ي روزمره و طولاني مدت داراي مزايايي است كه در ادامه به ان مي پردازيم . . .

 

راحت پوشيده شدن :

يكي از مواردي كه مي توانيم در ابتدا به ان اشاره كنيم ؛ راحت پوشيده شدن است . ديگر لازم نيست كه مانند كفش بند ها را ببنيد و زمان زيادي زا صرف پوشيدن ان كنيد . صندل به دليل طراحي بازي كه دارد خيلي را پوشيده و خيلي راحت هم ميتوانيد از پاي خود ان را در اوريد .

 

تنفس قلب دوم :

به دليل اين كه صندل ها از قسمت هاي زيادي باز هستند ؛ هوا بسيار در ان گردش دارد و همين ويژگي خوب صندل ، باعث جلوگيري از بروز بيماري هايي مانند قارچ مي شود .

 

تنوع طرح :

هم اكنون اين شركت مدل هاي بروز و جذابي را عرضه كرده كه تنوع طرح و رنگ هاي ان هم بسيار بالا است و شما براي هر سنين و با هر سليقه اي ميتوانيد صندل خريداري كنيد .

 

 

 

 

سخن اخر

اگر طرفدار صندل هاي خوشرنگ و زيبا هستيد كه در كنار ان راحتي را با خود داشته باشد ؛ به شما پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين شركت و برند ان ها ديدن كنيد و خريد خوب را با ان ها تجربه كنيد . در اين مقاله سعي كرديم اين برند را با ويژگي هايش به شما معرفي كنيم . اميدواريم لذت برده باشيد .

 

 

      "خريد جديدترين مدل هاي صندل زنانه "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.