روش نگهداري از انواع كفش هاي مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

روش نگهداري از انواع كفش هاي مردانه

۱۵ بازديد

روش نگهداري از انواع كفش هاي مردانه

 

اكثر اقايان ؛ بعد از خريد كفش ، كيف و يا لباس ، به فكر روش هاي نگه داري ان ها هستند . براي نگهداري هر جنس كفش ؛ روش هاي متفاوت و مختلفي وجود دارد كه مي خواهيم در اين مقاله شما را با اين روش هاي نگهداري اشنا كرده تا بتوانيد براي كفش هاي خود عمر مفيدي را بسازيد . اگر شما هم علاقه مند به تميز شدن كفش و عمر كردن كفش هايتان هستيد ، در ادامه همراه ما باشيد . . .

 

 

لوازم و وسايل نگهداري از كفش

در ابتدا براي نگهداري كفش هاي خود ؛ نياز به لوازمي داريد كه در ادامه تك تكشان را به همراه روش استفاده به شما معرفي مي كنيم . . .

 

- واكس :

واكس هاي بسيار متنوعي براي نگه داري از كفش موجود است . واكس ها وظيفه نرم نگه داشتن جنس رويه كفش را دارند و باعث جلوگيري از خشك شدن كفش و شكسته شدن جنس كفش مي شوند . واكس هاي به دليل نرم كردن و مرطروب نگه داشتن رويه كفش ؛ باعث طول عمر كفش مي شوند .

 

 

 

 

برس :

اگر شما هم كفش هايتان در معرض گرد و غبار است ؛ بهترين روش براي جلوگيري از اسيب ديدن به كفش ، استفاده از برس كفش است . برس هاي كفش به راحتي گرد و غبار را از روش كفش پاك مي كنند و دومين وسيله خوب براي نگه داري از كفش برس كفش است .

 

پاشنه كش :

اگر به پشت كفش ها دقت كنيد كنيد ؛ ميبينيد كه اكثر ان ها چروك و شكسته شدند . دليل اين شكستگي پشت كفش ؛ استفاده نكردن از پاشنه كش است و اكثر افراد از انگشتان خود براي پوشيدن كفش استفاده مي كنند كه در اين مواقع قسمت پشت كفش لا مي خورد و شكسته مي شود . اين امر علاوه بر ظاهر بد كفش ، باعث خرابي كفش هم مي شود .

 

كاور :

يك روش ديگر هم براي جلوگيري از نشستن گرد و غبار بر روي كفش هم وجود دارد كه ان روش هم استفاده از كاور كفش است . كاور كفش يك كيسه اي است كه معمولا از جنس پارچه توليد مي شود . كفش هاي خود را درون كاور قرار داده و سر ان را براي جلوگيري از ورود گرد و غبار ميتوانيد ببنيد . اين روش هم بسيار راحت و محبوب است .

 

قالب داخلي كفش :

استفاده از قالب هاي داخلي ؛ بسيار در دفرمه نشدن كفش به شما كمك مي كند و باعث مي شود ظاهر كفشتان حفظ شود . قالب هاي داخلي كفش را در مواقعي كه ديگر نمي خواهيد كفشتان را بپوشيد درون كفش قرار دهيد .

 

جا كفشي :

جا كفشي هم نقش بسيار مهمي در مراقبت از كفش ها دارد . بايد به شما بگوييم ، تابيده شدن نور مستقيم افتاب بر روي كفش ، باعث خشك شدن ، سخت شدن و شكننده شدن رويه كفشتان مي شود . پس كفش هايتان را براي دوري از نور افتاب در جا كفشي قرار دهيد .

 

اسپري ضد اب :

اگر شما هم نمي دانيد در هنگامي كه هوا باراني است ، چگونه از كفش خود مراقبت كنيد ، به شما پيشنهاد مي كنيم از اسپري ضد اب براي جلوگيري از خيس شدن كفش استفاده كنيد .

 

 

 

 

سخن اخر

ديگر نگران اين نباشيد كه كفش مردانه تان چه سبك ، چه جنس و حتي چه قيمت است . خيلي راحت مي توانيد طول عمر كفش هايتان را با يكي از روش هايي كه در اين مقاله با شما به اشتراك گذاشته ايم ؛ بيشتر كنيد . اميدواريم اين مقاله براي شما مفيد بوده باشد .

 

 

     "خريد جديدترين مدل هاي كفش مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.