ست كردن كفش مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

ست كردن كفش مردانه

۱۷ بازديد

ست كردن كفش مردانه

 

ست كردن كيف ، كفش و ... يكي از دغدغه هاي براي اقايان است . اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه نمي دانيد چگونه كفش و لباستان را با هم ست كنيد ، در اين مقاله همراه ما باشيد تا شما را با اصول ست كردن اشنا كنيم .

 

 

رنگ ها را بشناسيد

 

در ابتدا بايد با رنگ ها اشنا باشيد تا بتوانيد كفش ، لباس و ديگر لوازم جانبي در استايلتان را خيلي راحت با هم ست كنيد . رنگ ها دنياي بسيار متنوعي دارند كه ميتوانيد ان ها را شناسايي كنيد .

 

 

در ادامه به صورت كامل به شما مي گوييم چه شلواري را به چه كفشي ست كنيد . . .

 

 

 

 

- ست كردن كفش با شلوار سفيد

 

سفيد ؛ يكي از رنگ هاي محبوب در حوضه ي پوشاك است . براي يك شلوار با رنگ سفيد ، كفش هاي متنوع با هر رنگي را مي توانيد ست كنيد . رنگ سفيد را مي توانيد به عنوان رنگ پايه در استايلتان انتخاب كنيد . در اين مواقع ست كردن خيلي برايتان راحت مي شود .

 

 

- ست كردن كفش با شلوار طوسي

 

رنگ طوسي ؛ يكي از رنگ هاي خنثي است . يعني شما مي توانيد به اساني رنگ ها را ، با رنگ طوسي تركيب كرده و يك استايل زيبا را خلق كنيد . معمولا رنگ هايي را كه مي توانيد با رنگ طوسي تركيب و يا ست كنيد ، عبارتند از :

 

- قهوه اي

- طوسي روشن و يا طوسي تيره

- سرمه اي

- سفيد 

 

 

- ست كردن كفش با شلوار مشكي

 

مي توان گفت يكي از رنگ هاي محبوب و بسيار پر كاربرد ؛ رنگ مشكي است . رنگ مشكي براي هر نوع استايل و با هر رنگ خيلي اسان و راحت ست مي شود . حتي در مواقعي كه مي خواهيد يك رنگ روشن را در استايل خود به صورت تكي به كار ببريد ، با كمك گرفتن از رنگ مشكي كار شما حل مي شود .

 

- ست كردن كفش با شلوار رنگ قهوه اي

 

رنگ قهوه اي هم بسيار در بين رنگ ها ، مورد استفاده قرار مي گيرد . اين رنگ براي استايل هاي رسمي ، اداري و نيمه رسمي يك انتخاب عالي است . معمولا رنگ هايي را كه مي توانيد با رنگ قهوه اي ست كنيد ، عبارتند از :

 

- سرمه اي

- سفيد

- طوسي

 

 

 

- ست كردن كفش با شلوار رنگ ابي

 

رنگ ابي ؛ طيف هاي مختلفي دارند . اگر رنگ شلوار شما به رنگ ابي روشن همانند جين باشد ؛ با اكثر كفش ها مي توانيد ست كنيد كه در ادامه چند رنگي را كه مي توانيد با شلوار ابي ست كنيد را به شما مي گوييم . .

 

- سرمه اي

- سفيد

- گلبهي

- سبز

- قرمز

- طوسي

 

 

- ست كردن كفش با شلوار رنگ خاكي

 

اين رنگ با تمامي رنگ ها به راحتي ست نمي شود . بهتر است رنگ هايي را كه در ادامه به ان ها اشاره مي كنيم را با رنگ خاكي تركيب و ست كنيد : 

- سرمه اي

- سفيد

- گلبهي

- طوسي

 

 

ست كردن كفش با شلوار رنگ زرشكي

 

زرشكي يكي از رنگ هاي خاص است كه براي ست كردن ان با رنگ هاي ديگر نياز به دقت و ظرافت بيشتري است . رنگ زرشكي را مي توانيد با رنگ هايي نظير : سرمه اي ، سفيد ، گلبهي ، سبز ، قرمز و طوسي ست كنيد .

 

 

 

سخن اخر

 

در اين مقاله به راهنمايي براي ست كردن كفش با شلوار در رنگ هاي مختلف پرداختيم . ميتوانيد با مطالعه بيشتر در زمينه ي رنگ ها ، يك استايل زيبا را با تركيب رنگ هاي عالي خلق كنيد .

 

 

 

    "خريد جديدترين مدل هاي كفش مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.