كفش نيوبالاس مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

كفش نيوبالاس مردانه

۱۴ بازديد

كفش نيوبالاس مردانه

 

بسياري از اقايان و همچنين خانم ها ؛ طرفدار محصولات برند هستند و هميشه سعي مي كنند كه براي لباس ، كفش ، كيف و . . . از محصولات برند استفاده كنند . در اين مقاله مي خواهيم به شما يكي ديگر از برند هاي معروف و بسيار پرطرفدار را به شما معرفي كنيم . در ادامه همراه ما باشيد . . .

 

 

 

تاريخچه برند نيوبالانس

 

نيوبالانس ؛ يكي از بزرگ ترين و محبوب ترين برند ها است . اين برند در سال ۱۹۰۶ توسط ويليام جي ريلي تاسيس شد و در حال حاضر با هدف توليد كفش هاي اسپرت و ورزشي ، اين شركت فعاليت مي كند . يكي ديگر از هدف هاي مهم اين كمپاني ؛ توليد كفش به صورت تخصصي بود براي هديه دادن راحتي و محافظت از پا .

 

 

در ادامه به شما مي گوييم كه چگونه كفش نيوبالانس اصل را خيلي راحت تشخيص بدهيد . . .

 

 

 

كفش نيوبالانس اصل را چگونه بشناسيم

براي تشخيص كفش نيوبالانس اصل نسبت به كفش نيوبالانس فيك ، كافي است موارد زير را در نظر بگيريد :

 

- جعبه كفش :

يكي از راه هايي كه كمي مي تواند در تشخيص دادن كفش نيوبالانس اصل به شما كمك كند ، جعبه كفش است . جعبه كفش نيوبالانس اصل محكم ، شيك و با كيفيت است .

 

- برچسب :

جعبه كفش نيوبالانس داراي برچسبي سفيد رنگ است كه روي ان مشخصات كفش مانند : مدل ، سايز ، باركد و ديگر مشخصات است .

 

- برچسب داخلي كفش :

برچسبي ديگر بر روي زبانه كفش وجود دارد كه روري اين برچسب همانند روي جعبه كفش ، باركد دارد كه شما ميتوانيد اين دو باركد را باهم تطبيق دهيد .

 

 در ادامه به روش هاي نگهداري و مراقبت از كفش اسپرت مي پردازيم . . .

 

 

 

 

روش هاي نگهداري از كفش هاي اسپرت

براي سالم نگه داشتن و مراقبت از كفش هاي برند اسپرتتان بايد به نكات زير توجه كنيد :

 

 

- يكي از اولين روش هايي كه همه مد نظر دارند براي تميز كردن كفش اسپرت خود ؛ سشتن كفش است . بايد به شما بگوييم هر كفشي نسبت به جنس و موادي كه در توليد ان ها استفاده شده است ، روش تميز كردن ان ها هم متفاوت است . براي مثال كفش هايي كه كش بافت و يا پارچه اي هستند را به راحتي مي توان در ماشين لباس شويي سشت .

 

 

يكي ديگر از راه هايي كه از همان ابتدا مي تواند به شما در سالم ماندن كفش كمك كند ؛ صحيح و درست پوشيدن كفش است . با توجه به جزئيات كفشتان ان را به پا كنيد .

 

 

اگر قبل از پوشيدن ، كفش شما كثيف است سعي كنيد ابتدا ان را تميز كنيد و سپس كفش را بپوشيد . براي تميز كردن كثيفي روي كفش معمولا مي توانيد از برس هاي مخصوص استفاده كنيد .

 

از پوسيدگي كفشتان جلوگيري كنيد . مواردي كه باعث مي شود كفش شما در معرض پوسيدگي باشد : قرار دادن كفش ها در معرض افتاب و قرار دادن كفش ها در معرض گرماي زياد است .

كفش هاي خود را در جا كفشي ؛ در كنار هم قرار دهيد . اصلا اجسام سنگين و كفش را بر روي كفش خود قرار ندهيد . اين سنگيني به بخش و لايه هاي مختلف كفش اسيب مي رساند .

 

 

 

سخن اخر

كفش هاي برند اسپرت از برند نيوبالانس هم يكي از بهترين انتخاب ها براي تكميل كردن يك استايل مردانه است . به شما پيشنهاد ميكنيم مدل هاي جذاب اين كمپاني پرطرفدار را مشاهده كنيد و خريد خوبي را داشته باشيد . در اين مقاله هم سعي كرديم نكات مهمي را براي خريد يك كفش اسپرت نيوبالانس با شما به اشتراك بزاريم اميدواريم از اين مقاله لذت برده باشيد .

 

 

 

         "خريد جديدترين مدل هاي مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.