صندل مردانه سگك دار

جديدترين كفش ود صندل زنانه

صندل مردانه سگك دار

۱۲ بازديد

 صندل مردانه سگك دار

 

در اين مقاله همراه ما باشيد ، مي خواهيم يكي از نمونه صندل هاي فوق العاده راحت مردانه را به شما معرفي كنيم . از مدل صندل هايي كه براي روزمره و طولاني مدت مي توانيد ان را انتخاب كرده و با خيال راحت بپوشيد . . .

 

 

 

تاريخچه صندل

 

در زمان هاي بسيار قديم ؛ براي محافظت از پا كه صندلي وجود نداشت ، از شاخ و برگ براي محافظت از قسمت هاي مختلف پا استفاده مي شده است . قديمي ترين صندل شناخته شده مربوط  به حدود ده هزار سال پيش است كه در غار راك فورت كشف شد . اما با گذشت سال ها كم كم صندل هايي ساخته شد فرم بهتري داشته و كمي قسمت هاي مختلف پا را پوشش داده و باعث جلوگيري از رسيدن اسيب به پا مي شدند . اما با پيشرفت علم ، امروزه به صورت حرفه اي طراحان مشغول ساختن صندل هايي هستند كه به صورت كامل قسمت هاي مهم پا را پوشش داده و كاملا از پا محافظت مي كند .

 

 

در ادامه با ويژگي هاي يك صندل سگك دار مردانه اشنا مي شويم . . .

 

 

ويژگي صندل مردانه سگك دار

ويژگي صندل هاي مردانه عبارتند از :

 

 

سگك :

همانطور كه از اسمش پيداست ؛ صندل هاي سگك دار داراي سگك هايي در رويه كفش هستند كه اين سگك ها به دو دسته تقسيم مي شوند . بعضي از اين سگك ها به صورت نما و براي زيبا تر شدن صندل به كار مي رود . بعضي از ان ها هم به صورت كامل با فرم و سايز پا قابل تنظيم هستند كه مي توانيد نسبت به استفاده ، كاربرد و سليقه ان ها را انتخاب كنيد .

 

كفي اناتوميك :

با پيشرفت علم ، امروزه صندل هاي مردانه سگك دار با كفي كاملا طبي توليد مي شوند تا همه ي افراد بتوانند از اين نوع صندل هاي مردانه طبي سگك دار استفاده كنند . كفي اين نوع صندل ها داراي برامدگي و تو رفتگي هايي است كه از كف پا ، قوس پا و انگشتان پا محافت مي كند .

 

 

سبكي و راحتي :

در كنار اين ويژگي ها ؛ سبك و راحت بودن اين نوع صندل ها باعث شده تا طرفداران زيادي پيدا كند و همچنين مورد تجويز بسياري از پزشكان هم قرار بگيرد . اگر شما صندلي را با وزن زياد انتخاب كنيد ؛ علاوه بر اين كه راه رفتن شما را سخت تر مي كند بلكه باعث مي شود تا به مچ پا ، كمر و زانو اسب و فشار وارد شود .

كيفيت :

صندل هايي كه بتوانند تمامي اين مزايا را با خود همراه داشته باشند ؛ قطعا كيفيت را هم براي توليد ان مد نظر داشته اند . كيفيت براي مواد اوليه يكي از مهم ترين عوامل براي طول عمر بيشتر صندل ها است و حتما هنگام خريد به جنس رويه و جنس زيره ي صندلي كه قصد خريدن ان را داريد ، دقت كنيد . معمولا جنس رويه اين نوع صندل ها چرم طبيعي درجه يك و يا چرم صنعتي با كيفيت است و جنس زيره معمولا از پي يو است كه دوام ان نسبت به ساييدگي ، سرما و گرما بسيار بالا است .

 

 

در ادامه با انواع صندل هاي سگك دار مردانه اشنا مي شويم . . . .

 

 

 

انواع صندل هاي مردانه سگك دار

انواع صندل هاي مردانه سگك دار عبارتند از :

 

 

صندل مردانه سگك دار فرا

صندل مردانه سگك دار ۲۰۶ رايكا

صندل مردانه سگك دار كد ۱۱۸

 

كه مي توانيد براي ديدن مدل هاي بيشتر اين نوع صندل ها به وب سايت ما شهرصندل مراجعه بفرماييد .

 

 

 

سخن اخر

 

براي پوشيدن يك صندل راحت ، با كيفيت ، طبي و شيك بهترين انتخاب براي شما صندل مردانه سگك دار است كه مي توانيد با خيال راحت ان را براي طولاني مدت بپوشيد و از قدم هايتان لذت ببريد .

 

 

 

     "خريد جديدترين مدل هاي صندل مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.