نكات نگهداري كفش هاي چرم مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

نكات نگهداري كفش هاي چرم مردانه

۱۳ بازديد

نكات نگهداري كفش هاي چرم مردانه

 

براي داشتن يك استايل شيك مردانه ؛ كافي است كه عناطر مهم را مانند لباس ، شلوار و كفش ، در كنار هم قرار دهيد تا يك استايل زيبا را بسازيد . در اين مقاله هم مي خواهيم راجع به يكي از اين عناصر كه بهترين تكميل كننده يك استايل مردانه شيك است ، با شما صحبت كنيم . در ادامه همراه ما باشيد .

 

 

 

كفش هاي مردانه

 

يكي از بهترين عناصر در استايل ؛ كفش است . كفش ها مي توانند نسبت به سبك ، مدل و رنگ با هر استايل منحصر به فرد ست شوند و جلوه هر عناصر را دو برابر كند . اما در كنار همه ي اين ويژگي ها ، داشتن يك كفش چرمي به تنهايي مي تواند تمام نياز هاي يك استايل مردانه را فراهم كند . كفش هاي چرم طبيعي به دليل كيفيت ، براق بودن و طراحي هاي زيبا ، طرفداران زيادي دارد .

 

 

 اما براي با دوام ماندن كفش هاي چرم طبيعي نياز است كه يكسري از نكات را رعايت كنيد كه در ادامه به ان ها مي پردازيم . . .

 

 

 

نكات نگهداري كفش هاي چرمي مردانه

 

براي عمر كردن كفش هاي چرم طبيعي بايد روش هايي را براي نگهداري ان در نطر بگيريد . اين روش ها شامل :

 

 

- درست تميز كردن كفش هاي چرمي :

براي تميز كردن كفش هاي چرم طبيعي بايد مجهز باشيد و يا سعي كنيد وسايل مهم تميز كردن كفش را تهيه كنيد . تميز كردن كفش بسيار در عمر كردن كفش اهميت دارد . با استفاده از پارچه ي نرم ، برس مخصوص مي توانيد به راحتي كفش هاي چرم طبيعي خود را تميز كنيد .

 

 

- نگهداري در جاي مناسب :

سعي كنيد كفش هاي چرم طبيعي را به دور از نور خوشيد و يا در جا كفشي به صورتي تكي نگهداري كنيد . با گذاشتن وسايلي بر روي كفش چرم طبيعي ، شكستگي هايي بر روي رويه كفش ايجاد مي شود و در مدت زمان طولاني كفش شما اسيب مي بيند . اگر هم كفش شما به صورت مستقيم در معرض افتاب و نور خورشيد قرار بگيرد ، رويه كفش شما خشك مي شود و بسيار اسيب مي بيند كه قابل ترميم نيست .

 

 

 

 

- استفاده از قالب در داخل كفش :

با استفاده از قالب هاي مخصوص داخل كفش ؛ خيلي راحت مي توانيد از دفرمه شدن ظاهر كفشتان جلوگيري كنيد . هنگامي كه شما كفش چرم طبيعي را مي پوشيد ، گرماي پاي شما باعث مي شود كه كفش فرم پاي شما را بگيرد و هنگامي بعد از در اوردن كفش ، كفش را به همان حال رها مي كنيد در همان حالت مي ماند و تغييري نمي كند . پس بهتر است از قالب بعد از در اوردن كفشتان ؛ استفاده كنيد .

 

 

- روش پوشيدن كفش هاي چرم طبيعي :

بسياري از افراد بدون هيچ توجهي ؛ كفش را مي پوشند . گاهي هنگام پوشيدن ، پشت و يا رويه كفش خم مي شود كه اين امر بعد از چند بار تكرار باعص مي شود قسمت هايي كه لا مي خورند بشكنند . با استفاده از پاشنه كش خيلي راحت مي توانيد از اين اسيب جلوگيري كرده و به سالم ماندن كفش كمك كنيد .

 

 

 

سخن اخر

براي داشتن يك استايل شيك مردانه براي هر مكان و موقعيتي ؛ بهترين انتخاب براي تكميل كردن شما و استايلتان ، كفش هاي چرم طبيعي مردانه است . در اين مقاله ، هم كفش هاي چرمي مردانه را به شما معرفي كرديم و هم روش هاي مراقبت از ان را با شما به اشتراك گذاشتيم . اميدواريم اين مقاله براي شما مفيد باشد و از خواندن ان لذت برده باشيد .

 

 

      "خريد جديدترين مدل هاي كفش مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.