آيا فرق بين كفش مجلسي مردانه با كفش طبي مردانه را ميدانيد؟

۲۴ بازديد

 

آيا فرق بين كفش مجلسي مردانه با كفش طبي مردانه را ميدانيد؟

 

اغلب در كفش هاي مجلسي مردانه رويه كفش به صورت تيز مي باشد كه بيشتر به ظاهر كفش ها توجه شده است . اما در كفش هاي طبي زيره ها به صورت يكسره مي باشد و با لژي مناسب فشار را از روي كمر و زانو برمي دارد . اما بطور كلي هر كفش بسته به نياز استفاده مي باشد كه در كارهاي اداري و روزمره بيشتر كفش هاي طبي توصيه مي شود . كفش هاي مجلسي دو صورت بندي و كشي توليد مي شود كه پوشيدن كفش هاي بندي به راحتي پا بيشتر كمك مي كند .

 

 

 

مدل هشترك مدل هاي كفشهاي مردانه مجلسي رايج در بازار ايران معولا به چهار دسته تقسيم مي شود :

 

مدل هشترك :

 اين نوع كفشها با ظاهري بسيار كلاسيك و رسمي توليد مي شود در رنگبندي سنگين ماند مشكي قهوه اي و عسلي كه رنگ مشكي به دليل رسمي بودن محبوبيت بيشتري دارد . سعي كنيد اين نوع كفشها را با شلوار پارچه اي بپوشيد . 

 

مدل كالج :

 اين نوع كفشها بيشتر براي جوانان و افرادي كه به دنبال سادگي هستن محبوبيت بيشتري دارد . خوبي اين مدل كفشها اين است كه به دليل سبك بودن ان مي توانيد مدت طولاني راه برويد بدون انكه اذيت شويد. مدل هاي براق اين كفش رسمي است و براي استفاده در مهماني ها مناسب است .

 

مدل سركلاهي :

اين نوع كفشها كفش هايي هستند كه جلوي آن تيكه دوزي شده است و همانند مدل هشترك روي آن كار شده است و در طرح هاي براق رسمي تر و مناسب براي استفاده با كت و شلوار و حتي شلوار مي باشد .

 

مدل ورني :

 در طراحي اين مدل از پارچه هاي براق استفاده مي شود كه بسيار پرطرفدار هستند و به استاييل شما شكل  خاصي مي دهند

در مجموع كفش هاي مجلسي در انواع نختلف توليد مي شوند كه براي مثال به شما مي گيم به صورت كشي بندي يراق دار برش داره و . . . در بازار يافت مي شوند

 

كفشهاي طبي :

 به باور خيلي افراد فقط براي افرادي كه مشكل پا دارند قابل استفاده است در صورتي كه اين باور غلط است و ما در اينجا مي خواهيم بگوييم كه چرا استفاده از كفش طبي براي همه افراد لازم است . در توليد كفش هاي طبي همه انچه پاي شما براي راحتي نياز دارد لحاظ مي شود تا شما بتوانيد تمام روز در محل كار يا با دوستان يا مسافرت از ان استتفاده كنيد بدون انكه پاي شما ناراحت شود و از بيشتر اسيب ها به پا و كمر شما جلوگيري مي كند .

افرادي خاص هستند كه نياز حتمي به كفش هاي طبي پزشكي دارند كه مي توانند به مراجعه به دكتر ارتوپد نسبت به تهيي اين كفش هااقدام كنند . افرادي كه داراي كف پاي صاف هستند . افرادي كه هميشه پا درد يا كمر درد دارند .

ورزشكاران در رشته هاي مختلف كه به صورت تخصصس فعاليت مي كنند بايد اين را در نظر بگيرند كه حتما از كفش هاي مناسب آن رشته استفاده كنند تا از بروز آسيب جلوگيري كنند .

 

 

سخن اخر

و در انتها كفش هاي طبي و مجلسي كفش هايي هستند كه بصورت رسمي توليد شده  و مورد استفاده با كت و شلوار هستند .

 

           "خريد كفش هاي جديد مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.