هر آنچه در مورد نيم بوت مردانه بايد بدانيد

۱۳ بازديد

هر آنچه در مورد نيم بوت مردانه بايد بدانيد

 

با فرارسيدن فصل زمستان و سرد شدن هوا اولين خواسته همه ما تامين پوشاك و كفش گرم براي بدن خود است كه در اين بين انتخاب يه كفش مناسب و گرم واسه پا از الزامات است كه به كفش هاي مخصوص زمستان نيم بوت يا بوت مي گويند كه علاوه بر گرم كردن و محافظت از پا ، به تيپ و استايل شما فرم خاص و شيكي مي دهد .

 

انواع نيم بوت مردانه :

نيم بوت ها انواع مختلفي مانند رسمي ، غير رسمي و يا حتي ورزشي و كارگري دارند و هركدام براي كاري استفاده مي شود و بايد به اين توجه داشته باشيم كه با هر استايلي چه نيم بوتي را استفاده مي كنيم براي مثال براي برف بازي از نيم بوت مجلسي استفاده نكنيم .

 

مدل هاي نيم بوت مردانه :

نيم بوت هاي مردانه مدل هاي مختلفي از جمله ساق بلند و كوتاه ، بندي و كشي و يراق دار توليد مي شوند كه هركدام مي تواند استايل شما را جذاب و خاص كند .

 

جنس هاي نيم بوت مردانه :

نيم بوت هاي مردانه معمولا از جنس هاي چرم طبيعي و چرم مصنوعي و پارچه توليد مي شوند كه بسته به استفاده آن لحاظ مي شود براي مثال در كفش هاي مخصوص كوهنوردي از تركيب جنس چرم و پارچه باروني استفاده مي كنند تا در كنار مقاوم بودن از خيس شدن آن جلوگيري مي كند .

 

نيم بوت چرم طبيعي :

اين نيم بوت ها از جنس مرغوب چرم طبيعي توليد شده و مناسب استايل هاي رسمي با كت و شلوار يا پالتو هاي فوتر بلند بسيار باعث جذاب شدن استايل شما شده و از مقاومت خوبي برخوردار هستند .

 

نيم بوت كوهنوردي :

اين مدل از نيم بوت ها به دليل نوع استفاده از آن ها بسيار سخت هستند كه زيره هاي آن ها داراي لژ است كه از سرخوردن جلوگيري ميكند و روي آن ها از پارچه هاي ضد آب استفاده مي شود و نسبت به ديگر مدل ها قيمت بالاتري دارد.

 

نيم بوت ورزشي :

اين مدل از نيم بوت ها دو كاربرد دارند كه هم در ورزش هايي مثل واليبال و بسكتبال تاستفاده مي شوند و هم در استايل هاي اسپرت با شلوار جين يا اسلش كاربرد دارد . در ورزش هاي واليبال و بسكتبال به دليل ساق دار بودن باعث محافظت از مچ پا شده و از آسيب هاي احتمالي تا حد زيادي جلوگيري مي كند .

 

نيم بوت اسپرت :

اين مدل بيشتر مخصوص جوانان است كه با استايل هاي خود ست كنند و معروف ترين اين سبك برند و مدل آل استار است كه بسيار طرفدار دارند .

 

نكات انتخاب يك نيم بوت خوب :

اولين مورد بايد به جنس آن دقت شود كه مناسب پاي شما باشد . مورد بعدي كه خيلي مهم است و بايد به آن توجه ويژه داشته باشيد سايز نيم بوت است كه بايد دقت كنيد ازجلو و عقب پاي شما راحت باشد و از كناره ها به پنجه و قوزك پاي شما فشار وارد نكند .

 

نتيجه گيري كلي :

شما در فصل سرما تصميم مي گيريد كه براي پاي خود پوشش مناسب انتخاب كنيد پس دقت كنيد تا باتوجه به نكاتي كه گفته شد با يك انتخاب خوب استايل خود را جذابتر كنيد و توصيه مي كنيم از برند ها و فروشگا ه هاي معروف مانند شهرصندل خريد كنيد تا با خيال راحت از نيم بوت خود استفاده و از خريدتون لذت ببريد

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      "خريد جديدترين مدل هاي كفش مردانه"

--------------------------------------------------------------------------------------------

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.