صندل روفرشي مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

صندل روفرشي مردانه

۲۰ بازديد

صندل روفرشي مردانه

 

دمپايي يا صندل يكي از كاربردي ترين چيز ها براي محافظت از پاهاي شماست . كه در مكان هاي متفاوت مانند خانه محل كار و بيرون استفاده مي شود و از جنس هاي مختلف مانند ابري پلاستيكي وحوله اي توليد مي شوند . در بين دمپايي هاي مردانه صندل هاي طبي طرفدار بيشتري دارند . بايد توجه داشته باشيم كه پا به عنوان قلب دوم ما تعريف شده و بايد در انتخاب پوشش آن دقت كنيم تا از اسيب به نقاط مختلف بدن جلوگيري كنيم .

 

صندل طبي مردانه :

صندل هايي كه با كفني نرم و راحت توليد شده كه قوس كف پا را پر كرده و به پا و كمر فشاري وارد نمي كنند و سبك و نرم هستند .

 

نكات مهم در صندل مردانه :

بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه هر نوع صندل براي چه كاري استفاده مي شود براي مثال اغلب صندل ها از جنس پلاستيك هستند و بايد توجه كنيم بعد از استحمام پوشيدن صندل پلاستيكي بستري مناسب براي رشد باكتري در وسط انگشتان را فراهم مي كنند و بهتر است از صندل هاي حوله اي استفاده كنيم تا رطوبت پا از بين برود .

 

طرح هاي مختلف صندل مردانه :

طرح و رنگ هاي متنوع درصندل ها انتخاب را آسان كرده علاوه بر راحتي به ظاهر آن ها هم بايد توجه كرد .

صندل لا انگشتي :

صندل لا انگشتي در بين مردان طرفدار زيادي دارد و لب ساحل دريا محل لذت بخش استفاده ازين مدل است . بخاطر رنگبندي متنوع اين صندل ها انتخاب آن ها راحت است و بدليل نرمي راحتي استفاده از آن لذت بخش است .

 

صندل روفرشي :

استفاده آقايان از دمپايي مردانه روفرشي در ايام گذشته فقط مربوط به سرمايه‌داران و ثروتمندان مي‌شد. اما با توجه به آگاهي مردم از اهميت پا ، استفاده از آن ، كاملا عمومي شده است. البته مي‌توان گفت ، كه وجود كف‌هاي پاركت و سراميك در بيشتر خانه‌ها نيز مي‌تواند دليل ديگري براي پوشيدن دمپايي مردانه باشد .

 

صندل حمام و استخر :

اين نوع دمپايي ها با توجه به مكان استفاده شكل خاصي دارند و بدليل وجود رطوبت معمولا كفي هاي آن ها سوراخ دار مي باشند و جنس آن ها پلاستيكي است .

 

مشخصات يك دمپايي خوب :

در ابتدا وزن سبك صندل مورد توجه است و بعد راحتي و ظاهر آن جلب توجه مي كند . توصيه مي شود در هنگام خريد به قابل شست و شو بودن صندل توجه شود . اغلب مردان ساعات زيادي در محل كار خود هستند كه توصيه مي شود از صندل استفاده كنند . به اينكه نكته هم توجه كنيد كه صندل هاي جلو باز بخريد تا هوا در پاي شما جريان داشته باشد تا از بروز بيماري جلوگيري كنيد .

 

كلام آخر

اگر قصد خريد اينترنتي و آنلاين صندل مردانه را داريد پيشنهاد مي كنيم از فروشگاه هاي معتبر و با سابقه مثل شهرصندل خريد كنيد تا علاوه بر خريد راحت ، خيلي سريع به دستتون برسد و از خدمات پس از فروش مثل تعويض و يا مرجوع با پشتيباني و پاسخگويي سريع بهره ببريد .

 

 

      "خريد جديدترين مدل هاي صندل مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.