مواردي درباره پوشيدن كفش مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

مواردي درباره پوشيدن كفش مردانه

۱۶ بازديد

مواردي درباره پوشيدن كفش مردانه

 

پوشيدن كفش مردانه نسبت به كفش زنانه به ظاهر آسان تر مي باشد اما بايد به يك سري نكات مهم توجه كرد كه به بررسي آن ها مي پردازيم .

 

نكته اول  پوشيدن جوراب كوتاه و مخفي :

عده اي وقتي كفش كالج مي پوشند جورابي نمي پوشند و اين كار اشتباه است عرق كردن پا يكي خود از معايب آن خواهد بود كه ممكن است هم به كفش و هم به پاهاي شما آسيب بزند ، پس از جوراب هاي مخفي استفاده كنيد .

 

نكته دوم انتخاب هاي خود را زياد كنيد :

ديگر آن روزهايي كه مردان با دو جفت كفش مي توانستيد يك تيپ كامل و خوب بزنيد گذشته است امروزه بايد چند جفت كفش مردانه داشته باشيد براي ست كردن با چند تيپ مختلف به پا بزنيد .

 

نكته سوم كفش غيررسمي با كفش ورزشي متفاوت است :

كفش هاي ورزشي يا اسپرت مردانه شامل كفش هايي مي شوند كه مناسب پوشيدن در مهماني ها يا دورهمي هاي دوستانه و يا رفت و آمد هاي روزمره هستند و با كفش ورزشي كه براي دويدن از آن استفاده مي شود بايد متفاوت باشد .

 

نكته چهارم صندل مردانه را با جوراب نپوشيد :

اين كار در جامعه امروزه از مد افتاده و ظاهر جالبي ندارد پس پيشنهاد مي كنيم صندل مردانه را با جوراب نپوشيد .

 

نكته پنجم كالج هاي مردانه رنگي بپوشيد :

كفش هاي كالج زيبايي خاصي دارند و داشتن آن ها براي هر مردي الزامي است پس پيشنهاد مي كنيم چند رنگ از اين كفش داشته باشيد تا ست كردن آن با لباس هاي ديگر برايتان آسان تر باشد .

 

نكته ششم ترجيحا ست بودن رنگ كمربند با كفش :

از لحاظ زيبايي و شيك بودن اين كار بسيار موثر است اين كار جذابيت تيپ شما را زياد مي كند .

 

نكته هفتم درست بودن نوع شلوار جين انتخابي :

‌براي پوشيدن كفش رسمي مردانه بايد توجه كنيد كه  شلوار جين‌هايي كه حالت كهنه دارند و زاپ‌ دار هستند و رنگ بسيار روشني دارند اغلب غير رسمي هستند و نبايد با كفش رسمي پوشيده شوند و در عوض به دنبال شلوارهاي جيني باشيد كه از قسمت كمر و ران اندازه‌ي متناسبي داشته باشند و همچنين بايد به بلندي شلوار جين توجه كنيد و مدل‌هايي كه خيلي بلند هستند و روي زمين كشيده مي‌شوند را براي پوشيدن با كفش رسمي مردانه انتخاب نكنيد .

 

نكته هشتم بجز كفش به بقيه تيپ خود دقت كنيد :

حتي اگر شلوار جين هم مي ‌پوشيد توجه داشته باشيد كه انتخاب كفش رسمي مردانه با اين تيپ به اين معنا است كه بايد كل استايل خود را مناسب با آن رسمي ‌تر انتخاب كنيد پوشيدن يك تيشرت يا سوييشرت به تنهايي مناسب اين تيپ نيست سعي كنيد از پيراهن يقه‌ دار مناسب يا پيراهن مردانه‌ رسمي استفاده كنيد .

 

سخن آخر :

نحوه پوشيدن كفش مردانه تاثيرمستقيم به شخصيت شما دارد پس توجه كنيد كه كفش خود را درست و كامل بپوشيد و از برگرداندن پشت كفش خودداري كنيد و سعي كنيد اگر كفش بندي مي پوشيد هم حتما بند كفش هاي مردانه را كامل ببنديد تا تيپ شما جذابترشود و سعي كنيد كفش شما كامل تميز باشد .

 

 

     "خريد جديدترين مدل هاي كفش مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.