تشخيص كفش با كيفيت مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

تشخيص كفش با كيفيت مردانه

۲۲ بازديد

تشخيص كفش با كيفيت مردانه

 

كفش يكي از مهم‌ترين وسايل شخصي است كه بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشد . روش‌هايي وجود دارد كه به تشخيص بهتر كيفيت كفش مردانه كمك مي‌كند تا بتوانيد بهترين انتخاب‌ها را با بهترين قيمت داشته باشيد يكي از اين روش‌ها، شناسايي درست تمام قسمت‌ هاي كفش مردانه ، مثل رويه كفش و زيره آن است .

 

رويه كفش :

يكي از مهمترين بخش هاي قسمت رويه كفش مردانه است كه قابل مشاهده مي باشد . رويه علاوه بر زيبايي ، كيفيت كفش ها را هم نشان مي دهد . از وظايف ديگر آن محافظت پا در مقابل ضربه ، گرما و يا سرماي هوا است كه بايد به آن توجه كامل داشت تا از جنس و ظاهر خوبي برخوردار باشد .

 

رويه چرمي :

كفش هاي مردانه چرم طبيعي از بهترين نوع كفش با كيفيت و مناسب انواع مراسم‌هاي رسمي هستند . گاهي هم طي مراحلي ، كفش‌هاي ورني هم تهيه مي‌شود كه ظاهر درخشان و براقي دارد و معمولاً بيشتر در مراسم‌هاي خاص مورد استفاده قرار مي‌گيرد . كفش چرم جير هم از انواع نازك مي‌ باشد كه ظاهر مخمل و پرزدار است .

 

رويه پارچه اي :

كفش هاي مردانه با رويه پارچه اي از پارچه هايي مانند برزنت ، جين ، ساتن و غيره تهيه مي شوند . كفش هاي مردانه با رويه پارچه اي وزن سبك و منعطفي دارند . اين كفش ها با قابليت تنفس و راحتي اي كه دارند از كفش هاي مناسب براي پياده روي و استفاده ي روزمره است .

 

رويه پلاستيكي :

براي توليد كفش مردانه با اين رويه از جنس پلاستيك استفاده مي‌شود كه اين كفش‌ ها از مقاومت خوبي در مقابل ضربه برخوردار هستند ، اما در مقابل حرارت امكان ايجاد آسيب جدي وجود دارد . اين كفش‌ها با وجود تنوع رنگي بالا از قيمت مناسبي برخوردار هستند. از عيوب اين كفش اين است كه باعث تعريق پاها مي‌شوند .

 

آستر كفش :

قسمت آستركفش هاي مردانه بدليل تماس مستقيم با پوست بدن، قسمت حساس كفش است . آستر وظيفه‌ي آرامش، تنفس، جلوگيري از قارچ و مشكلات پوستي، تاول و مشكلات پوستي نظير اين را دارد .

 

زيره كفش :

زيره كفش هاي مردانه قسمت كفي است و نقش بسيار مهم و اساسي در عيار كيفيت كفش دارد . زيره كفش وظيفه‌ مراقبت از كف پاها در مقابل زمين ناهموار، اجسام تيز و همچنين جلوگيري از آسيب ناشي از گرما و سرما و رطوبت را دارد. اين قسمت از جنس هاي مختلفي تهيه مي شود كه معرفي مي كنيم

 

زيره ترمو :

زيره ترمو نسبت به زيره‌ هاي ديگر وزن بالاتري دارند و در انواع كفش رسمي مردانه مورد استفاده قرار مي گيرند . اين نوع زيره از سر خوردن و يا نفوذ حرارت به داخل كفش ها جلوگيري مي‌كند . از ويژگي هاي اين نوع زيره خوشبو بودن و زيبايي ظاهري آن در رنگ‌هاي متنوع مي‌باشد .

 

زيره تي پيو :

اين زيره تركيبي از زيره ترمو و پلي اورتان است. اين نوع زيره بسيار مقاوم بوده و در كفش هاي ايمني و رسمي كاربرد دارد .

 

زيره پلاستيكي :

اين زيره تركيبي از لاستيك و چند مواد نگهدارنده است . اين زيره ها در انواع كفش هاي مردانه رسمي و صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرند . اين جنس از زيره وزن سنگين دارد و از مقاومت بالايي برخوردار است .

 

سخن آخر :

كفش داراي اجزاي اصلي زيره ، رويه و كفي است . در كفش هاي با كيفيت از بهترين مواد اوليه استفاده مي‌شود . در مطلب بالا با آناتومي كلي كفش آشنا شديم و نحوه تشخيص كفش باكيفيت را توضيح داديم . با شناخت بهتر اجزاي كفش مي توانيد انتخاب و خريد بهتري داشته باشيد .

 

      "خريد جديدترين مدل هاي كفش مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.