انواع كفش هاي مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

انواع كفش هاي مردانه

۱۵ بازديد

انواع كفش هاي مردانه

 

صندل مردانه :

براي پوشيدن انواع پوشاك زمان و مكان خاصي وجود دارد. و اما در اين ميان صندل‌ها بدترين انتخاب براي قرارهاي رسمي  حضور در محل كار، ديدارهايي خانوادگي و مراسم مهم هستند  شما نميتوانيد به دليل گرم بودن هوا يك جفت صندل را در هر مكاني استفاده كنيد . شما با صندل‌ مي توانيد همه كار كنيد و آن‌ها را با كت و شلوار، كروات و شال ‌گردن بافتني ست كنيد اما بايد حواستان را باشد كه اگر قرار است در كنار ديگران، عادي و در عين حال شيك به نظر برسيد بايد كمي از استانداردهاي زندگي شهري رعايت كنيد .

 

كفش هاي ورزشي يا همان كتوني :

بهترين و راحت‌ ترين كفش ‌هايي كه هميشه در دسترس بوده كفش ورزشي مي ‌باشد. كفش‌ هايي كه مخصوص لباس‌ هاي ورزشي و شلوارهاي جين شما است و به راحتي با آن ها ست مي شود . در استفاده از اين نوع كفش‌ها هميشه يك چيز را به ياد داشته باشيد كه اگر مشكل خاصي در پا و كمر و استخوان‌هاي خود نداريد بايد حساب كفش‌هاي پياده روي را از كفش‌هاي دو و ورزش حرفه‌ اي جدا كنيد . كساني كه اهل ورزش ، دويدن ، پياده روي و سلامت بدن خود هستند و هر روز ورزش مي كنند و اي كارها را انجام مي دهند بهتر است كتاني استفاده كنند. بيشترين رنج سني كه دنبال كتاني مردانه هستند پسرهاي نوجوان مي‌باشند كه آن‌ها را با انواع شلوارهاي جين و اسلش ست مي‌كنند .

 

كفش هاي تخت و كالج :

شما مي توانيد با هر لباسي كفش تخت به پا كنيد . با انتخاب رنگ‌ هاي تيره و روشن آن ، مي‌توانيد آنها را با هر لباسي ست كنيد . محل كار، خريد، مهماني هاي خانوادگي و دوستانه ، دانشگاه و هر جايي كه بخواهيد برويد اين نوع كفش‌ها قابل استفاده هستند . كفش‌هاي تخت را ميتوانيد با شلوار كتان ، جين ، و حتي پارچه‌اي ست كنيد و بپوشيد .

 

كفش هاي رسمي مردانه :

كفش‌هاي رسمي مردانه در انواع آكسفورد ، لوفر، دربي و چلسي مي ‌باشد. اين كفش‌ ها نيز علاوه بر پوشيدن به همراه كت و شلوار و پيراهن و شلوار، كاربردهاي ديگري با انواع لباس‌ ها دارند . اين ويژگي به دليل مدل‌ هاي برش و دوخت برخي از آن‌ها ، مانند آكسفورد و لوفر است و هم به دليل رنگ‌هاي سنگين و همه پسند آن مي باشد . شايد انواع و اقسام كفش‌هاي ديگر براي شما چندان مهم نباشد اما حتما يك جفت كفش رسمي مناسب در جاكفشي شما پيدا مي‌شود. نكته ديگر كه در كفش‌هاي رسمي مردانه مي توان به آن اشاره كرد مدل براق و مات كفش مي ‌باشد. بيشتر افراد كفش‌هاي مات را به براق ترجيح مي ‌دهند ، چون نگهداري از آن‌ها نيز به مراتب آسان ‌تر است .

 

چكمه ها نيم بوت هاي مردانه :

بوت‌ ها و چكمه‌ ها مدل‌ هاي رسمي و غير رسمي زيادي دارند . شما براي انتخاب يك بوت حتي به جورابي كه مي پوشيد بايد بسيار دقت كنيد . شما هر مدل كفشي كه انتخاب مي كنيد چه ساده و چه ساقدار اول به جورابي كه مي ‌پوشيد دقت كنيد . نيم بوت‌ها در هواي سرد پاييز و زمستان طرفداران زيادي پيدا مي‌كنند و علاوه بر اين كه باعث خوش‌ تيپي شما مي شوند مي‌توانند استايل قشنگي به شما بدهند .

 

سخن آخر :

براي سلامتي بدن خود كفش مناسب و استاندارد بايد انتخاب كنيد .

براي خريد كفش مردانه توجه كنيد كه براي چه موقعيت و چه كاري مي خواهيد استفاده كنيد .

توجه داشته باشيد از فروشگاه هاي معتبر و خوب خريد كنيد

مجموعه شهرصندل با افتخار در خدمت شما عزيزان است تا بهترين محصولات را با مناسبترين قيمت و در سريع ترين زمان به شما عرضه كنيم .

 

 

 

      "خريد جديدترين مدل هاي كفش مردانه"

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.