كفش كالج مردانه

جديدترين كفش ود صندل زنانه

كفش كالج مردانه

۱۷ بازديد

كفش كالج مردانه

 

كالج يك كفش تخت يا پاشته كوتاه است كه قابليت ست شدن بالايي داشته و به شما اين امكان را مي دهد تا آن را با هرلباسي كه دلتان مي‌خواهد ست كنيد . بسياري از انواع كالج از جنس چرم نوبوك هستند .

 

ويژگي هاي كالج مردانه :

كفش كالج يا درست ‌تر از آن كفش‌ هاي لوفر را مي‌ توان با چند ويژگي اصلي آن‌ ها شناخت كفش‌هاي لوفر يا كالج كفش‌ هاي راحتي هستند كه اغلب بدون پاشنه هستند جنس اين كفش‌ها عموماً از چرم يا نوبوك است. از نظر رنگ بسيار متنوع هستند. دوخت يو شكل روي كفش مهم ترين مشخصه اين مدل كفش ها است . كفش هاي كالج مردانه در برخي موارد سگك ، بند يا پاپيون دار هستند. خيلي نمي ‌توان عنوان اسپرت يا مجلسي را به آن‌ ها اختصاص داد. يعني اين كفش‌ ها را در هرجايي مي‌ توان پوشيد . يكي از نقاط قوت كفش‌هاي كالج يا لوفر، امكان ست كردن آن ‌ها با هر تيپ و شلواري را به شما مي دهد .

 

مزاياي كفش كالج مردانه :

راحتي در پوشيدن و از پا خارج كردن اين كفش ها ، ست شدن آنها با انواع لباس هاي مختلف و همچنين مناسب بودن اين كفش ها براي فصل هاي تابستان ، بهار و پاييز از مزاياي اصلي كفش هاي كالج هستند .

 

ست كردن كفش كالج مردانه :

نكته‌ جالب در رابطه با كالج‌ ها اين است كه قابليت ست شدن بالايي با شلوارهاي متنوع جين و پارچه‌اي دارند. همين قابليت كالج است كه دوست ‌داران فشن را مجذوب خود كرده و آن را به ترند كفش‌ ها تبديل مي‌كند .

 

كاربرد هاي كفش كالج مردانه :

مي‌توان به كالج‌ ها لقب آچار فرانسه كفش‌ ها را داد . هيچ اغراقي نيست اگر بگوييم مي‌توانيد تقريبا در همه‌جا و همه موقعيت‌ها و حتي همه زمان‌ ها كالج بپوشيد . به ظاهر كالج‌ ها با توجه به ساقشان كه تا زير مچ پا را پوشش مي‌دهند بيشتر مناسب بهار و تابستان‌ هستند  اما بسياري از افراد كالج ‌ها را در پاييز هم استفاده كرده‌ اند و نسبت به اين تجربه احساس رضايت دارند .

نكته جالب كالج‌ ها اين است كه وقتي آن‌ها را به پا داريد هم كفشي شيك و رسمي به پا كرده‌ ايد و هم راحتي كفش‌ هاي اسپرت را تجربه مي‌كنيد .

 

انتخاب كفش كالج مردانه مناسب :

جنس كفش كالج خود را مطابق با جايي كه قرار است در آن از اين كفش استفاده كنيد انتخاب كنيد .

كفش هاي كالج ورني اغلب براي موقعيت هاي رسمي بسيار مناسبتر هستند و كفش هاي كالج جنس كتان بيشتر مناسب فصل بهار و تابستان هستند .

در فصل هاي سرد به دنبال جنس هاي ضخيم تر كفش هاي كالج مانند جنس چرم باشيد .

براي كالج خود به دنبال رنگ هاي خنثي باشيد چون رنگ‌هاي خنثي را مي توانيد با انواع مختلف لباس ها ست كنيد براي مثال رنگ قهوه اي يا خاكستري يك رنگ خنثي مي باشد همچنين رنگ مشكي يكي از بهترين رنگ هاي خنثي است.

يادتان باشد جنس كفشي كه مي‌خريد ارتباط مستقيمي با دوام آن دارد پس در انتخاب جنس كفش خود دقت كنيد .

 

سخن آخر :

در انتخاب كفش كالج مردانه دقت كنيد و سعي كنيد از فروشگاه هاي معتبر خريد كنيد مجموعه شهر صندل با سابقه بسيار در زمينه فروش كيف و كفش اين امكان را به شما مي دهد تا با خيالي آسوده محصولي با كيفيت را با قيمتي مناسب و در سريعترين زمان خريداري كنيد .

 

 

     " خريد جديدترين مدل هاي كفش مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.