نكات قابل توجه در خريد كفش ورزشي

جديدترين كفش ود صندل زنانه

نكات قابل توجه در خريد كفش ورزشي

۱۳ بازديد

نكات قابل توجه در خريد كفش ورزشي

 

يكي از مواردي كه هميشه همه ي ما به ان توجه داريم ، پوشيذن كفش مناسب هر استايل و هر موقعيت و مكان است . براي مثال براي ميمهماني از كفش هاي مجلسي استفاده مي كنيم و يا براي پياده روي از كفش هاي اسپرت استفاده مي كنيم . اما در اين بين بايد به اين هم توجه داشته باشيد كه ايا كفش شما مناسبتان است يا خير .براي تشخيص  اينكه ببينيد كفش شما مناسب است يا خير بايد به نكاتي توجه كنيد كه در اين مقاله به ان ها مي پردازيم . . .

 

 

 

كفش ورزشي چيست ؟

 

يكي از نمونه كفش هايي كه در كنار راحتي بسيار كاربردي است ؛ كفش ورزشي است . كفش هاي ورزشي در طراحي هاي بسيار متنوعي در بازار و فروشگاه ها موجود است كه شما بر حسب موقعيت و فعاليتتان مي توانيد ان را انتخاب كنيد . اين مدل كفش خيلي راحت با هر نوع لباسي ست مي شوند . كفش هاي ورزشي براي محل كار ، فعاليت هاي روزانه ، ورزش و پياده روي بسيار مناسب هستند البته براي انتخاب يك كفش خوب ورزشي ، بايد به يكسري نكات هم دقت داشته باشيد كه در ادامه به اين نكات مهم مي پردازيم . . .

 

 

 

 

نكات مهم در خريد كفش ورزشي

در هنگام خريد يك كفش ورزشي مناسب ؛ بايد به نكات زير توجه كنيد :

 

 

سنجيدن فرم پا :

قبل از خريد به فرم پاهايتان كاملا دقت كنيد و كفش متناسب با ان را انتخاب كنيد . بعضي از افراد پاهايشان ظريف است و يا بعضي از افراد پاهاي درشت تري دارند و لازم است كه كفش هايي را انتخاب كنند كه به فرم پاهايشان مي خورد و فشاري به پاهايشان وارد نمي كند .

 

 

سايز مناسب :

به طور دقيق از سايز پاي خود اطلاع داشته باشيد و سپس اقدام به خريد كنيد . در غير اينصورت ؛ كفش برايتان تنگ و يا گشاد مي شود كه در مدت زمان طولاني استفاده از كفش ، به پاي شما اسيب مي رسد .

 

انعطاف پذيري :

براي تشخيص اين كه كفش شما منعطف است يا خير ؛ كافي است در هنگام خريد و يا قبل از خريد ان را امتحان كرده و كمي با ان راه برويد . كفشي كه داراي انعطاف نرمال و استانداردي باشد ، از انعطاف پاي شما حمايت كرده و هنگام راه رفتن احساس راحتي بيشتري را براي شما فراهم مي كند .

 

 

استفاده از جوراب مناسب :

حتما هنگام خريد يك جوراب مناسب را به پا داشته باشيد . اگر جوراب نا مناسب داشته باشيد امكان دارد در انتخاب سايز اشتباه كنيد و بعدا با تعويض جوراب هاي خود ، كفش براي شما گشاد و يا تنگ بشود .

 

 

كيفيت :

يك كفش ورزشي خوب بايد كيفيت در ان لحاظ شده باشد . در واقع مي توان گفت ، بايد تمامي قسمت هاي مختلف كفش ورزشي بايد با مواد اوليه مرغوب و درجه يك توليد شده باشد .

 

راحتي :

راحتي كفش بسيار در خريد كفش اهميت دارد . اگر كفش شما راحت نباشد ، در مدت زماني كه شما در حال استفاده از كفش هستيد ، به مچ پا ، زانو و كمرتان اسيب جدي وارد مي شود كه بايد به طور خيلي جدي به درمان ان ها بپردازيد .

 

 

سخن اخر

در اين مقاله شما را با كفش ورزشي اشنا كرديم و نكات بسيار مهمي را درباره ي خريدن يك كفش روزشي خوب ، با شما به اشتراك گذاشتيم . اميدواريم اين نكات در خريد به شما كمك كرده باشد و خريد لذت بخشي را تجربه كرده باشيد . مرسي كه تا اخر اين مقاله همراه ما بوديد .

 

 

 

 

             "خريد كفش ورزشي زنانه"

            "خريد كفش ورزشي مردانه"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.